2011. március 6., vasárnap

Xoxo karperecek




Anna Elizabeth Draeger: Crystal brilliance

22 megjegyzés:

Kiss Antalné írta...

Imádom!!

RaMary írta...

Csodaszépek!

Las Cositas de Lyra írta...

They are both beautiful!!!

Sviro (Ildi) írta...

Nekem a barnás jön be jobban, de tény, hogy mindkettőnél jó a színpárosítás. Meseszépek.

Ababeads írta...

Beautiful, i really love it!!

Vervian írta...

De jók a színek! Csodaszépek! :-)

MickTaylor írta...

Egyik szebb mint a másik!
Gratula!

Unknown írta...

Jaj de szepek! Olyan aranyosak:)

Olive írta...

Nagyon mutatósak! :)

Maria Isasi írta...

unas pulseras muy bonitas.

E írta...

Csúcs mindkettő!

Makra Gabriella írta...

Nekem is mindkettő nagyon tetszik!!

V. Éva írta...

Nagyon szépek.Szívesen megfűzném.

karamorita96 írta...

Gyönyörűek! :)

fszeva írta...

Brigus, ezek csoda aranyosak!:)

atira írta...

Nagyon szépek lettek !

Bakterno írta...

Nagyon tetszenek a munkáid! Csak ámulok és bámulok! Nagyon inspirálóak! Fogadd tőlem szeretettel! http://bakterno-kuckoja.blogspot.com/2011/03/kaptam-egy-jo-szot.html

Helma írta...

Nagyon szépek a karperecek, tudom már régóta fent vannak a blogodban, de minden nap benézek és várom az új gyönyörűséget. Most kezdtem el a kommentelgetést mert rájöttem, hogy nem áll semmiből pár kedves szót írni és a csodálatomat kifejezni. Régóta lelkes rajongód vagyok, igérem ezentúl hangot is adok. Anita

Marijja írta...

Szépséges alkotás.....

LUCY írta...

Hermoso Trabajo, espectacular, me encanta.......

perle írta...

Very good idea to use seed beads "tubes", I try something else on my website (more easy):
http://www.misscroco.fr//atelier53.php

Pelantura írta...

Preciosos tonos, enhorabuena!!!