2008. március 11., kedd

Karikák






Sabella után, köszönöm!

11 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Szia tetszik ez nekem. Valami karikás már alakul az én fejemben is. :-)))
A tied biza jól sikerült! Gratula!

Bori írta...

Ha erre a karkötőre néz, még a napsugár is mosolyogni kezd és melegebben süt. Nagyon tetszik!

Betina Sandra Guelman írta...

VERY NICE!!!!!!!!

Roberta írta...

Nekem is nagyon tetszik Brigi:-))) egérte a kitartás! Gratulálok!!!

LNóri írta...

Brigi, Te nem tudsz olyat csinálni, ami ne lenne kedvemre való!!!
Mint ez is!!!!

Adrienne írta...

Ez nálam is a megfűzendők között van :-) Nagyon vagány lett!!!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Á, ez megint ütött! Irtó jó lett! :)

Brigi írta...

Irulok-pirulok, nagyon szépen köszönöm Nektek!!!!

Névtelen írta...

Nagyon tuti! Nekem beletört a bicskám.. nem tetszettek a karikáim. De most lehet, hogy lesz hozzá kedvem.. ilyen példa után:P:D tapstapstaps

Brigi írta...

Nagyon kedves vagy Anett, köszönöm !!! Én is kinyírtam az első kettőt!

Névtelen írta...

Nice blog. Thats all.